عاشقانه زندگی کن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
به وب سایت من خوش امدید
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



شارژ شگفت انگیز ایرانسل

توضیحاتی کامل درمورد شارژ شگفت انگیز ایرانسل

سرویس جدیدی که از سوی ایرانسل ارائه شده و با استقبال زیاد مشترکین مواجه شده شارژ شگفت انگیز نام دارد. با استفاده از این سرویس در هربار که سیم کارت خود را به صورت شگفت انگیز شارژ کنید می توانید تا بیست درصد شارژ بیشتر از ایرانسل دریافت کنید. به عنوان مثال اگر شما یک کارت شارژ ایرانسل ده هزار تومانی چه به صورت اینترنتی و یا با استفاده از روش های دیگر خریداری کرده باشید و به صورت شارژ شگفت انگیز آن را وارد کنید، از سوی ایرانسل هزار و صد تومان شارژ بیشتر دریافت خواهید کرد فقط از این شارژ میتوانید در یک بازه ی زمانی مشخص استفاده کنید.

برای مثال همین شارژ ده هزار تومانیرا میبایست تا حداکثر 15 روز مصرف کنید در صورتی که این شارژ را در مهلت زمانی مقرر که برای هر مقدار شارژ خریداری شده متفاوت است استفاده نکنید کل شارژ شما منقضی خواهد شد.

از این شارژ می توانید در مکالمه، پیامک، پیام چند رسانه ای و اینترنت استفاده کنید و از محصولات جذاب و متونع ویترین بهره مند شوید.

 

آموزش نحوه فعالسازی شارژ شگفت انگیز ایرانسل

برای اینکه از شارژ شگفت انگیز ایرانسل بهره مند شوید می بایست برخلاف همیشه که کد شارژ ایرانسل را با استفاده از کد دستوری *141* وارد می کردید از کد *144* استفاده کنید کد کامل نحوه وارد کردن شارژ شگفت انگیز را میتوانید مشاهده نمایید: #شماره ۱۲ یا ۱۶ رقمی*۱۴۴*

شارژ شگفت انگیز ایرانسل

شارژ شگفت انگیز با شارژ مستقیم ایرانسل

همانطور که در بالا مشاهده کردید نحوه ی فعالسازی شارژ شگفت انگیز ایرانسل در صورتی که کد شارژ ایرانسل را در اختیار داشته باشید آموزش داده شده ولی در صورتی که شما بخواهید شارژ را به صورت مستقیم تهیه کنید کنید نحوه کار به چه صورت است؟؟

سایت ایتور برای این مسئله راه حلی درنظر گرفته، شما میتوانید با مراجعه به سایت ایتور و قسمت شارژ مستقیم ایرانسل اقدام به تهیه شارژ به صورت مستقیم کنید در حین خرید شما میتوانید گزینه ای را تیک بزنید که سیم کارت شما به صورت شارژ شگفت انگیز شارژ شود.

شارژ شگفت انگیز ایرانسل

نکات استفاده از شارژ شگفت انگیز

تمامی مبالغی که در جدول بالا ذکر شده به ریال بوده و با احتساب مالیت بر ارزش افزوده می باشد.

همانطور که دربالا ذکر شده برای هر مبلغ شارژی که به صورت شگفت انگیز استفاده شود یک مهلت زمانی درنظر گرفته می شود که شما ملزم هستید که در این مدت از این شارژ استفاده کنید در صورتی که اعتبار زمانی به پایان برسد که شارژ از بین خواهد رفت.

مشترکین ایرانسل برای مطلع شدن از باقی مانده شارژ خود میتوانید از کد USSD استفاده کنید: #1*141*

مشترکانی که از سرویس به صورت مداوم استفاده میکنند مهلت زمانی تا حداکثر سی روز برایشان تمدید خواهد شد.

توجه داشته باشید که در صورت استفاده از خدمات رومینگ امکان استفاده از این مقدار شارژ بیشتر ایرانسل یا همان شارژ شگفت انگیز وجود نخواهد داشت.

شارژ شگفت انگیز را نمی توان انتقال داد و همچنین از آن نمی توان برای برقراری تماس با مرکز تماس ایرانسل یا همان شماره 700 بهره برد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





آمار مطالب

:: کل مطالب : 11
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 89
:: باردید دیروز : 20
:: بازدید هفته : 1909
:: بازدید ماه : 4007
:: بازدید سال : 5901
:: بازدید کلی : 106000

RSS

Powered By
loxblog.Com